.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر شورای اطلاع رسانی استان
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

عباس زارع  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر شورای اطلاع رسانی استان به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.

 

به گزارش شمال نیوز، متن پیام بشرح زیر است:   

 

 بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" سرفصلی است از هنر ، علم و آگاهی .

 

پیشرفت های شگرف و خیره‌کننده فناوری‌های نوین عرصه ارتباطات و رشد چشم‌گیر تکنولوژی‌های ارتباط جمعی در جهان کنونی باعث کوچک شدن مکان و نزدیکی انسان‌ها به یکدیگر شده است.

 

نقش تاثیرگذار و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌جانبه‌ی جوامع به وسیله اطلاع‌رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ی امروز ماست.  روابط عمومی‌ها نیز به عنوان یکی از کانون‌های برقراری ارتباط دوجانبه در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.

 

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

 

روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا همه دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه با مشارکت، همدلی و همفکری جایگاه این حرفه را نسبت به گذشته بهبود بخشند.

 

اینجانب  روز ملی ارتباطات روابط عمومی  را به تمامی مدیران، کارمندان و همه تلاش‌گران و فعالان روابط عمومی ، بویژه همکارانم در اداره کا فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و ادارات شهرستان ها صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان، موفقیت و آروزی سلامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم.

 

 

 

 *عباس زارع* 

 

 *مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران*

 

ودبیر شورای اطلاع رسانی استان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.